Нагадуємо про вимоги чинного законодавства щодо звернень

    Не підлягають розгляду та вирішенню такі звернення

    письмове звернення без зазначення місця проживання або не підписане автором, тобто анонімне звернення;

    звернення, з якого неможливо визначити суть порушеного питання;

    повторні звернення від однієї і тієї ж особи до одного і того ж органу (посадової особи) з одного і того ж питання, яке вже було вирішено даним органом (посадовою особою) по суті;

    звернення-скарга, яка подана із пропущенням зазначених вище строків;

    звернення, подане особами, які визнані недієздатними у судовому порядку.

Терміни розгляду звернень

Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх   надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, невідкладно, але не пізніше п’ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду,про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п’яти днів.

На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну (ст.20).

Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку.

Як правильно оформити звернення

Звернення складається у довільній формі, однак в ньому потрібно вказати:

    Кому адресується звернення     Від кого (прізвище, ім’я, по-батькові, індекс, повна поштова адреса заявника, № телефону).

    Вид звернення (заява(клопотання), скарга або пропозиція)

Далі йде загальний текст звернення, де чітко і ясно має бути викладена суть порушеного питання або проблеми, який, як правило, складається за наступною схемою:

    вступна частина, де зазначаються підстава звернення, обставини, які стали причиною для звернення;

    мотивувальна частина, де вказується обґрунтування або основні питання, порушені в зверненні;

    результативна частина, де слід вказати мету звернення і очікуваний результат розгляду звернення;

    далі потрібно навести перелік документів (або копій документів), якщо ви додаєте їх до листа;

    письмове звернення обов’язково підписується особою (особами), що звертається з проставлянням дати подання звернення.

    для розгляду електронного звернення електронний підпис не вимагається.