Про роботу зі зверненнями громадян, які надійшли протягом 3 кварталу 2021 року

     У період з 01.07. 2021 по 01.10.2021 до Черкаського управління захисних масивів звернень не надходило

Про роботу зі зверненнями, які надійшли до управління протягом 2 кварталу 2021 року

За період від 01.04.2021 по 01.07.2021 до Черкаського управління захисних масивів дніпровських водосховищ звернень не надходило

Витяг з Закону України “Про звернення громадян”

Порядок розгляду звернень громадян

Право громадян на звернення закріплене в ст. 40 Конституції України: усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.

Детальніше

Про роботу зі зверненнями, які надійшли до управління протягом 1 кварталу 2021 року

 

За період від 01.01.2021 по 01.04.2021 до Черкаського управління захисних масивів дніпровських водосховищ звернень не надходило

Про роботу зі зверненнями громадян у 4 кварталі 2020 року

    За означений період до Черкаського управління захисних масивів дніпровських водосховищ надійшло 1 звернення від гоомадської організації "Чиста Черкащина "  щодо наслідків аварії, яка сталася по вул. Героїв Холодного Яру, 68/22 та витік рідких мінеральних добрив КАС-32, частина яких потрапила в колекторно-дренажну систему управління.

   Згідно з вимогами чинного законодавства заявнику надано відповідь, у якій детально  пояснено  причини ситуацію та повідомлено про обсяг заходів та дій, які здійснили працівники управління щоб не допустити надзвичайної ситуації. Підприємство - винуватець аварії залишається осторонь проблеми.

     Загалом за 2020 рік надійшло 1 звернення